امام زمان

داستان های امام زمان ره یافتگان شیفتگان

امام زمان

داستان های امام زمان ره یافتگان شیفتگان

حرف حساب

آقاجان ...
دل بیقرار نیست"ادا در می آوریم"..
چشم انتظار نیست"ادا در می آوریم"
بر لب دعای ندبه و دل غرق گناه است..
این انتظار نیست "ادا در می آوریم"..
آقا محب واقعی ات در میان ما
 یک از هزار نیست.."ادا در می آوریم"..

با این حال مولا جان ....
کاش میدانستیم؛
باید با چند ماه خداحافظی کنیم و  به چند خورشید سلام،
تا بیایی .... ؟!

نظر آیت‌الله بهجت درباره علت نقاب دیدار ما با امام زمان(عج)

*آیا اگر از گناه اجتناب کنیم و منتظر واقعی باشیم، امام زمان(عج) به ما سر می‌زند؟


قطعا گناه کردن، مهم‌ترین علت محرومیت از عنایات امام زمان(عج) است، امام مهدی (عج) نیز در توقیع شریفشان به شیخ مفید می‌فرماید: «ما را از ایشان(شیعیان) چیزی محبوس نکرده است، مگر گناهان و خطاهایی که از ایشان به ما می‌رسد و ما آن را ناخوش می‌داریم و از ایشان نمی‌پسندیم».

  ادامه مطلب ...

دیدار با حضرت

*رؤیت حضرت به چند طریق امکان دارد و تشخیص صدق و کذب آن چگونه است؟

رؤیت حضرت در عصر غیبت کبرا به سه صورت ممکعن است:

الف) در عالم خواب؛

ب) در حال مکاشفه؛

ج) در حال بیداری.

که در حال بیداری از نظر کیفیت و نحوه دیدار سه گونه دارد:
  ادامه مطلب ...

چهل حدیث منتخب گهربار از امام زمان (عج)

. نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم، همچنانکه ستارگان ایمنی بخش اهل آسمانند. (بحارالأنوار، ج 53، ص 181)

2. من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم. (تفسیر نورالثقلین، ج 2، ص 392)

 

ادامه مطلب ...